Post by easstarvarpata on Feb 18, 2022 17:18:04 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hit \u0026 Knockdown ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hit \u0026 Knockdown IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code glitch tokens ▞▞▞
▞▞▞ Hit \u0026 Knockdown 2022 version ▞▞▞
Voor veel advertenties, geen optie om gratis te kopen. goed spel maar zooo veel toevoegingen het is frustrerend
Hit & Knockdown Urheilupelit hqd
ik start mijn spel opnieuw open en alles is weg ik moet gewoon weer bij level 1 beginnen ik bij level 100 zoveel was ik vind dit niet kunnen. kunnen jullie mijn spel weer terug krijgen. wil dit vind ik niet leuk
Geweldig gooi spel. Het is zo moeilijk om te winnen, en ik vind het geweldig!Onder mijn favoriete games ooit is het een no-retraite, geen overgave-uitdaging (motto), super geweldige graphics, besturing; niet te vergeten dat het zo'n uitdagend spel is, erg verslavend en ik vind het geweldig..installeer het geen spijt ik wed🤩
hou van deze game, het is leuk en geweldig om tijd te verspillen, maar advertenties na elke 2 games! kom op mensen, er zijn niet zoveel advertenties voor nodig!! moest de-installeren
Хіт і нокдаун Спортивні cmxv
Het is een geweldig spel Ik vond het geweldig tijdens het spelen van het derde niveau Het is net echt Een uitstekend werk Bedankt voor het voorbereiden van een spel en het brengt de tijd als goed door BEDANKT!!! HOUD HET VOL..!
Ben pasbegonnen met het spel dat het wordt bekeken oorlog het wordt
Het beste spel ... Geniet er veel van, bovendien zijn de graphics en het thema goed ontwikkeld .... Beste tijd om voorbij te gaan
Deze game is niet nauwkeurig, het zal de bal de ene keer snel gooien en de volgende keer lobben. Als ik kon, zou ik hem geen sterren geven.
Ik krijg er geen diamanten van. Welke diamanten ik had, gebruikte ik op 155 alleen om te zien dat er niets naar beneden kwam. De tijd raakte op. Ik heb geen diamanten meer. En gaf me maar 2 seconden. Hoe kom je nu aan de diamanten aangezien je ook geen video's kunt bekijken?
reclame mag, maar zoveel reclame als in dit spel heeft mij gedaan om het weer te verwijderen.
Te veel advertenties, waardeloze bedieningselementen.
Het is een kut spel nooit daelowde
Dit is een klassiek spel, niet gemakkelijk maar goed. totdat je bij level 31 komt, wordt het dom. niet genoeg tijd om het niveau te voltooien. als de advertenties je irriteren zoals ze mij doen, zet je wifi uit op het apparaat dat je gebruikt, dan krijg je nul advertenties. hoe dan ook, ik heb het verwijderd omdat mijn leven meer zin heeft dan het te verspillen aan dit soort rommel...
Ad fest.. advertenties na elk level.. ook al duurt het ongeveer 10 seconden om elk level te voltooien
Ik begrijp de noodzaak van advertenties in gratis games, maar deze game heeft WAAYY te veel!
Uphill Rush Water Park Racing Corse csg
Ik moest dit eerder instaleren
goed
Goed spel. Vast op niveau 31. Kan iemand me vertellen wat er moet worden bereikt om voorbij niveau 31 te komen.
Ik vind dit spelleke het beste speleke van heel de Wereld
Spel was goed, maar het is vrij eenvoudig om te raden waar de bal te gooien
verbetering
Hit & Knockdown Sportsspill ilbt
Net begonnen en meteen opgejaagd om het spel te beoordelen. Geef ons de kans om het spel een paar ronden te ervaren voordat we worden gevraagd om het te beoordelen.
leuk
voor spel
dit spel is slecht
Hit & Knockdown Sport xgkp
dit is een leuk spel, maar ik wil geen geld uitgeven en ik weet niet hoe ik de edelstenen moet verdienen die nodig zijn om een extra bal te krijgen. er zijn veel te veel advertenties.
Hmm,,,,,
Het zou beter zijn als het mogelijk zou zijn om sommige niveaus te verslaan zonder een paar "cions of edelstenen" te kopen. Ik zit vast op 240. En ik heb dit spel behoorlijk vergrendeld. Ik kan niet beter worden dan 15 over.
Leuk spel. De actie is soepel en herhaalbaar. Ik speel dit spel graag
Super leuk spel
Nauwelijks 1 niveau gespeeld.. "Beoordeel ons spel alstublieft" Wat als je me het langer dan een minuut laat spelen, zodat ik een mening kan geven, jij ongeduldig *****...